کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای ویژه کارکنان بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برگزارشد

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج ،کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای ویژه کارکنان  این مرکز آموزشی درمانی در سالن کنفرانس این بیمارستان  برگزارشد. سوپروایزر آموزشی این بیمارستان  گفت: به منظور توانمندسازی و مهارت افزایی پرسنل این بیمارستان کارگاههای آموزشی در موضوعات مختلف  در طول سال برگزار می شود.وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی اخلاق حرفه با حضور پرسنل  در راستای ارتقاء کیفیت خدمات، افزایش دانش ، ارتقاء مهارتهای رفتاری و ارتباطی و بهبود سبک مدیریتی در سالن کنفرانس بیمارستان برگزار گردید. فاطمه حسن زاده خاطرنشان کرد: مدرس این کارگاه آموزشی دکتر محمدسعید میرزایی استادیار دانشکده پرستاری و مامایی بوده است.

تصاویر پیوست